Obchodní podmínky
1. Základní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).
- Provozovatel:
Martin Trojan
IČ: 43672876
DIČ: CZ7101230015sídlem:
Ondřejovská 1719/3
100 00 Praha 10
Zapsané v Živnostenském rejstříku:
Městská část Praha 10 pod číslem jednacím ŽO/0003817/02/Ves
email: martin.trojan@comicscentrum.cz
tel.: 296 302 570
web: www.comicscentrum.cz
(dále jen „prodávající“) - Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.comicscentrum.cz (dále jen „internetový obchod“).
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
- Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
2. Souhlas se zpracováním osobních dat
Jako zákazník internetového obchodu Comics Centrum udělujete souhlas s tím, že údaje o Vás (v rozsahu: titul, jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa) a Vašich nákupech budou námi shromažďovány a používány. S těmito údaji bude zacházeno výhradně dle zákonem stanovených postupů a norem, pouze za účelem zpracování Vaší objednávky, nebo Vaší informovanosti o našich produktech.
Dále v případě objednání titulu z edice "Kolosální knihy" udělujete souhlas (pokud v objednávce výslovně neuvedete jinak) s uvedením svého jména (pod kterým jste se registrovali v našem e-shopu) v seznamu kupujících otištěném v knihách této edice a pro kontrolu tohoto seznamu i s jeho vystavením na internetu.
3. Informace o ochraně osobních údajů a mimosoudním vyrovnání
Jsou nedílnou součástí Obchodních podmínek a naleznete je zde.4. Vymazání osobních údajů
V případě, že chcete, aby Vaše osobní údaje byly z naší databáze zcela odstraněny, zašlete nám prosím žádost o vymázání osobních údajů zde. Vaše osobní údaje budou neprodleně z databáze odstraněny. V případě dalšího nákupu si budete nuceni vytvořit zcela nový zákaznický účet.5. Poskytování dat třetím osobám
Vaše data, která uvádíte jsou důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována dalším subjektům, s výjimkou partnerů zajišťujících platební styk jako jsou banky, Česká pošta, Zásilkovna, Uloženka apod. To však vždy pouze v rámci jedné konkrétní platby s využitím těchto služeb a výhradně v mezích zákona na ochranu osobních údajů. 6. Zasílání obchodních informací
Registrací na našich stránkách dáváte souhlas se zasíláním informací o námi vydávaných titulech. Pokud nebudete s tímto nadále souhlasit, můžete odběr novinek kdykoliv odhlásit v patě každého námi zaslaného newsletteru.7. Nakupování
Při nakupováním se řiďte návodem Jak nakupovat.
8. Reklamace
Při uplatňování reklamací se řiďte Reklamačním řádem.
9. Poštovné, balné a cena za platby
Za Vaši zásilku je účtováno poštovné a balné, které se řídí Ceníkem poštovného a balného. Cena za jednotlivé způsoby platby se řídí Ceníkem plateb.
10. Expediční lhůta
Zboží, které nabízíme v našem obchodě je na skladě a expeduje se ihned po připsání Vaší platby na náš účet, nebo v případě zasílání na dobírku do 2 pracovních dnů od obdržení Vaší objednávky, není-li uvedeno jinak nebo nedojde-li k neočekávaným situacím.11. Doručovací lhůta
Zásilky jsou doručovány dle naší aktuální nabídky přepravců. Zásilky jsou expedovány jako Doporučené dopisy nebo Doporučené balíky. Expedici Vámi objednaného zboží Vám vždy oznámíme e-mailem. Nedojde-li zboží nebo oznámení o jeho uložení na Vaši adresu do 3 pracovních dnů od oznámení jeho expedice, kontaktujte Vámi zvoleného přepravce. V případě dalších komplikací kontaktujte naše nakladatelství zde.
12. Přebrání zásilky
Na místě určení je Vaší povinností si zásilku pečlivě zkontrolovat a v případě jejího poškození, resp. poškození jejího přepravního obalu, sepsat s přepravcem reklamační protokol a neprodleně nás o této skutečnosti informovat. V případě nedodržení tohoto postupu přicházíte o možnost reklamace.13. Nevyzvednuté zásilky
Pokud si zásilku na místě určení nevyzvednete a bude nám vrácena, vyčká naše nakladatelství, dokud nás nezkontaktujete a nepotvrdíte Vaši dodací adresu. Po té Vám bude na Vaše náklady zásilka opět doručena. V případě opakovaného nevyzvednutí zásilky bude tato připravena k odběru na adrese našeho kamenného obchodu. V případě opětovného zaslání Vám budeme účtovat opět poštovné.
Comics Centrum
Martin Trojan-3-JAN
revize 6. 9. 2024
Martin Trojan-3-JAN
revize 6. 9. 2024